Kaikenlainen pelaaminen kehittyy valtavin askelin. Vielä 90-luvulla pelaaminen oli vain pienen porukan harrastus, lähinnä nörttien, mutta menneiden parin vuosikymmenen aikana pelaaminen on levinnyt kaikkiin ikäryhmiin ja samalla myös eri sosioekonomisiin lohkoihin – kaikki pelaavat jo 2022. Skyplay on vain yksi osa tätä kaikkea uudistuvaa pelimaailmaa.
#Keyword 2 – Kehittynyt tokenomiikka tuotemerkin tunnuslauseessa, FUEL
SKYPlay esittelee brändinsä tunnuslauseen, FUEL miellyttää kaikkia ja nostaa samalla tokenin arvoa näihin 3 suuntaan, ”kestävä”, ”oikeudenmukainen” ja ”houkutteleva”.
FUEL, joka lupaa ylläpitää hauskaa, hyödyllisyyttä ja helppoa sisältöä pitäen samalla alustan likviditeetin ennallaan.
Polygon (MATIC), jonka SKYPlay valitsi alustan tasaisen likviditeetin pääverkoksi, on Ethereum Layer 2 -lohkoketju, jonka edut ovat skaalautuvuus, alhaiset maksut ja nopea lähetysnopeus. Terra-kriisin jälkeen monikansalliset yritykset hyväksyivät sen, ja Meta lanseeraa myös Polygon- ja Ethereum-pohjaiset NFT:t Facebookissa ja Instagramissa.
MITÄ TULEE SKP: hen, SKYPlay-alustan hallintotunnukseen, osoittaa tasaista kasvua sen jälkeen, kun se tarjoutui ensimmäisen kerran MEXC: ssä toukokuussa.
#Keyword 3 – Sitoutuminen, yhteys ja laajennus
Huhtikuun ensimmäisestä virallisesta yhteisöjulkaisusta lähtien SKYPlay on keskittynyt herättämään henkiin Kaakkois-Aasian alueellisen yhteisön, johon P2E-pelien käyttäjät ovat keskittyneet, ja se saavutti 200 XNUMX jäsentä, Telegram-ryhmien ”vaikeasti saavutettavan” katon heinäkuussa jo ennen pelien ja palveluiden alkua.
Kaikille Coin Gridin maailmanlaajuisen ennakkovarauksen osallistujille, jotka alkoivat tämän kuun 11. päivänä, annetaan erilaisia pelihahmoja, jotka ovat parhaita valintoja SKYPlayn virallisen yhteisön kyselystä, joka oli järjestetty viime kuussa.
Suunnitellun yhteisöoperaation avulla alustan beetaversion yhteydessä SKYPlay parantaa ja lisää SKYPlayanin (yhteisön jäsenten) osallistumista. Lisäksi SKYPlay laajentaa vaikutustaan globaaleilla markkinoilla houkuttelemalla ulkomaisia investointeja ja näyttämällä mainoksia Times Squarella New Yorkissa.
Web 3.0:sta on hiljalleen tulossa osa jokapäiväistä elämää. Viimeaikaiset perinteisen taiteen NFT-projektit ja menneiden taidehistoriallisten kohteiden uudelleen luominen metaversumissa heijastavat konservatiivista perinteistä taideteollisuutta, joka on myös sopeutumassa muutoksiin.
Pidetään silmällä SKYPlayta sen P2E-peleillä sekä sen pyrkimystä olla Web 3.0:n johtaja.
SKYPlay
SKYPlay tarjoaa monipuolisen valikoiman lifestyle-sisältöä, mukaan lukien helpot P2E-pelit, urheilu, koulutus, musiikki ja taide – joista kaikki tarjotaan helpon NFT-liiketoiminta-alustan kautta, joka on optimoitu mobiilikäyttöliittymälle / käyttöliittymälle.
SKYPlay tarjoaa suuremman ja paremman tilan kuin yksinkertainen portaali, mikä kannustaa käyttäjiä ja palveluntarjoajia kasvamaan ja menestymään helppokäyttöisessä, luotettavassa ja luotettavassa ekosysteemissä.
LÄHDE SKYPlay