PARIISI, 10. marraskuuta 2022 /PRNewswire/ — Artmarket.com raportoi Q3-liikevaihdon kasvusta (y-o-y) ja ilmoittaa tilaus- ja palveluhintojen merkittävästä noususta, Artprice.com edistyneimmän version käyttöönotosta joulukuun puolivälissä, mikä johtaa muun muassa taloudellisen mallin muutokseen, jossa maksetut mainostajat on täysin integroitu sen tietokantoihin ja palveluihin, artistisivuihin ja Web 3.0 -ulottuvuuteen.
Tulevat tapahtumat Q4 2022 ja Q1 2023
Joulukuun puolivälissä 2022 Artprice by Artmarket ottaa käyttöön uuden versionsa, historiansa edistyneimmän, jonka avulla se voi tarjota paljon kattavamman vastauksen asiakaskyselyihin ja tietokyselyihin tällä digitaalisella vuosikymmenellä. Covid-pandemian vuoksi 18 kuukaudella pidennetyn kehitysvaiheen jälkeen tämä suuri uudistus on koskenut kaikkia Artpricen tietokantoja ja palveluita.
Vuoden 2019 lopussa järjestetyn tarjouspyynnön jälkeen Artprice by Artmarket valitsi erittäin korkean tason ja sitoutuneiden ulkoisten konsulttien ryhmän tarkastamaan ja kehittämään Artprice.com täydellisen uudistuksen vankalla UI / UX-lähestymistavalla (UX ja UI tarkoittavat vastaavasti käyttökokemusta ja käyttöliittymää). Tämän käyttäjäkeskeisen lähestymistavan tulokset näkyvät joulukuun puolivälissä.
Uudella verkkosivustolla on myös uusi taloudellinen malli, johon sisältyy maksavia mainostajia, jotka on täysin integroitu sen tietokantoihin ja palveluihin. Nämä mainostajat ovat ensisijaisesti 6,400 huutokauppataloa maailmanlaajuisesti, jotka ovat olleet sidoksissa Artpriceen yli kahden vuosikymmenen ajan ja jotka nyt harjoittavat 98% myynnistään verkossa. He voivat nyt korostaa tulevaa myyntiään maksavan mainostajan tilassa Artpricen 5.4 miljoonan käyttäjän käyttämien hakukriteerien perusteella. Tuloksena oleva kohdentaminen on erittäin merkityksellistä.
Tilintarkastustuomioistuin panee merkille, että huutokauppakamarien taloudelliseen malliin on yli 50 vuoden ajan järjestelmällisesti sisältynyt mainontakustannuksia – joissa ilmoitetaan yksityiskohtaiset tiedot tulevista myynneistä – jotka muodostivat noin 34 prosenttia niiden kokonaiskustannuksista maasta tai toiminnan laajuudesta riippumatta.
Koska huutokauppoja mainostetaan nyt 98% Internetissä, Artpriceen liittyvien huutokauppatalojen painostus vuonna 2022 mainostaa myyntiään maksua vastaan on löytänyt parhaan ratkaisun uudella verkkosivustollamme. On vain loogista, että huutokauppakamarit pitävät nyt tulevaa myyntiä koskevaa mainostamistaan (34 prosenttia myyntikustannuksista) järkevämpänä Internetissä kuin painetussa lehdistössä.
Aiemmin Artprice on aina pitänyt verkkomainontaa yhteensopimattomana tietokantojensa kanssa luettavuuden ja tunnettuuden suhteen. Siksi oli suuri haaste vastata huutokauppakamarien mainontakysyntään säilyttäen samalla Artpricen ydin-DNA.
Uudessa käyttöönotossa 6,400 XNUMX huutokauppaoperaattoria pystyy integroimaan ja yhdistämään ilmoitukset tulevasta myynnistään koko Artprice by Artmarketin teolliseen prosessiin sekä ”työntämään” suosikeiksi valitut taiteilijat Artpricen 5.4 miljoonalle käyttäjälle (hälytykset tekstiviesteillä, RSS: llä, pikaviesteillä, sähköpostilla, My Artists -sivulla jne.).
On täysin mahdollista, että näiden 6 400 Artpriceen vuodesta 1997 sidoksissa olevan huutokauppakamarin tuottamat mainostulot ylittävät lopulta tilaustulomme (tällä hetkellä 90% Artpricen kokonaistuloista). Artprice uskookin, että vastaamalla kumppanihuutokauppakamarien pitkäaikaiseen pyyntöön uusi liiketoimintamalli voisi kaksinkertaistaa sen tulevat tulot.
Vastatessaan lukuisiin ja toistuviin pyyntöihin 6,400 XNUMX sidoshuutokauppakamariltaan ympäri maailmaa voidakseen mainostaa kannattavasti tulevaa myyntiään Artprice on tehnyt kaikkensa pysyäkseen uskollisena periaatteelleen priorisoida tietokantojensa luettavuus.
Art NFT:t Artmarket listaa 800 000 taiteilijaa
Artmarket.com ottaa käyttöön merkittävän korotuksen tilaus- ja palvelumaksuihin tammikuussa 2023, mikä lisää tulevia tuloja. Koska Artmarket.com on ollut kannattavaa vuosikymmenen ajan, suurin osa lisätuloista muuttuu ylimääräisiksi nettotuloiksi, koska Ranskan verojärjestelmässä voimme tuottaa jopa 90 miljoonaa euroa vuodessa ilman ylimääräisiä veromaksuja.
Maksujen korotukset ovat seurausta Artmarketin asiakkaiden laajasta kuulemisesta Artpricen kanssa, jotka hyötyvät edelleen tietokannoistamme ja palveluistamme, koska he ovat hyvin tietoisia siitä, että he löytävät Artpricesta olennaisia tietoja, joita he eivät löydä mistään muualta. Kiistatonta asemaamme maailman johtavana taidemarkkinatietona vuodesta 1997 lähtien on nyt hyödynnettävä kaupallisesti sen todellisella arvolla. Muista, että tietokantojamme päivitetään jatkuvasti erittäin yksityiskohtaisilla ja pätevillä tiedoilla: reilusti yli miljoona uutta tietolokia joka vuosi.
Taidemarkkinoiden ammattilaisten yksimielisyyden mukaan Artpricen tietokannat ovat nykyään kiistatta maailman kattavimpia, ja lähes 800,000 XNUMX taiteilijaa viittaa elämäkertoihinsa, huutokauppatuloksiinsa, indekseihinsä, päätöksenteon tukityökaluihin, allekirjoituksiin ja monogrammeihin, tietoihin menneistä ja tulevista myynneistä. Tämä tarkoittaa yhteensä useita kymmeniä miljoonia toisiinsa liittyviä ja korkean lisäarvon tietolokeja, jotka kaikki on suojattu erilaisilla teollis- ja tekijänoikeuksilla.
Huomattavasta hinnankorotuksesta huolimatta Artprice by Artmarketin tarjous on edelleen ylivoimaisesti parhaiten sijoitettu verrattuna kilpailijamme hitaasti kehittyvään tarjoukseen, joka tarjoaa rajoitetun haun vuosittaisia ammattitilauksia (esim. 150 kyselyä hintaan 350 €/vuosi, 450 kyselyä hintaan 975 €/vuosi ja ylityksen sattuessa 2,45 €/haku). (Tuomioistuimen ulosottomiehen marraskuussa 2022 vahvistamat tiedot).
”Rajoittamattomien” tarjousten maailmassa nämä tarjoukset ovat yksinkertaisesti anakronistisia. Lisäksi kilpailujen tarjous perustuu vain 330 000 taiteilijaa koskeviin tietoihin ja vain 1 600 huutokauppakamarin valikoimaan, kun taas Artprice by Artmarket kattaa 800 000 taiteilijaa ja 6 400 huutokauppakamaria, ja rajoittamattomat tilaukset ovat 265–529 euroa vuodessa, mukaan lukien erilaiset indeksit, päätöksentekovälineet sekä allekirjoitukset ja monogrammit, jotka ovat ainutlaatuisia maailmassa. Lyhyesti sanottuna Artpricen tarjous pysyy erittäin kilpailukykyisenä myös palkkioiden korotuksen jälkeen ja lisämarginaalilla lisähinnankorotuksille tulevaisuudessa.
Hieman intuitiivisesti – geopoliittinen ja taloudellinen konteksti huomioon ottaen – maailmanlaajuiset taidemarkkinat osoittavat röyhkeää terveyttä, ja viimeaikaisten myyntisessioiden aikana tehdään säännöllisiä huutokauppatietoja kaikkien taiteellisten aikakausien teoksista maasta riippumatta. Ja klassisia ja/tai arvostettuja luetteloituja myyntejä ei ole peruutettu vuosille 2022 tai 2023.
Suuret huutokauppakamarit ja sijoittajat ovat hyvin tietoisia siitä, että taide on turvasatamasijoitus, kuten Artprice100-indeksi© osoittaa, joka on selvästi ylittänyt perinteiset osakemarkkinaindeksit. Nykyinen osakemarkkinoiden häiriöiden kausi on kanavoinut uusia rahastoja ja sijoituksia taidemarkkinoille. Vuoden lopun lähestyessä on selvää, että Ukrainan sodalla ja suuren taantuman peloilla ei ole ollut kielteistä vaikutusta taidemarkkinoihin.
Viime marraskuun 8. päivänä ranskalainen uutistoimisto AFP korosti tätä ilmiötä artikkelissaan nimeltä ”Microsoftin perustajakokoelma voisi hakea yli miljardi dollaria New Yorkista” ja lisäsi: ”Huutokaupalla New Yorkissa Paul Allenin (Microsoftin perustaja, joka kuoli vuonna 2018) keräämää taidetta Christie’s pyrkii historialliseen myyntiennätykseen rohkealla liikkeellä, joka heijastaa markkinoita, joiden indikaattorit ovat korkeammat kuin koskaan, geopoliittisista ja taloudellisista kriiseistä huolimatta. ”
Joulukuun 2022 aikana, osana suurta uudistustamme, otamme käyttöön merkittäviä muutoksia tietokantojemme ja Artpricen taiteilijasivujen esittelyyn Artmarketissa. Tämä kehitys, joka on suunniteltu käyttöliittymän / käyttöliittymän lähestymistavalla, on siksi tehokas ennen tariffien korotusta, jonka tavoitteena on lisätä Artmarket.com: n tuloja vuoden 2023 alusta alkaen.
Erittäin erikoistuneen UI/UX-konsulttitiimin 18 kuukauden perusteellisen analyysin jälkeen tekemämme muutokset ottavat huomioon käyttäjien tunteet, kun he navigoivat digitaalisessa mediassamme (tietokannat ja palvelut). UX-suunnittelun tavoitteena on parantaa Artprice-asiakkaiden ja/tai potentiaalisten asiakkaiden kokemusta mahdollisimman paljon, jotta se olisi helpompaa ja intuitiivisempaa sekä mobiililaitteilla että pöytäkoneilla. Näiden muutosten seurauksena Artpricen asiakkaiden ja käyttäjien odotukset ja tarpeet täyttyvät paremmin.
UX-suunnittelun ansiosta online-navigointi on sujuvampaa ja tehokkaampaa. Se poistaa ymmärtämättömyyden, jota käyttäjät usein kohtaavat päivittäisissä verkkokokemuksissaan, ja ottaa huomioon verkkonavigoinnin logistiikan lisäksi myös verkkonavigoinnin ”emotionaalisen” näkökulman.
Muokkaustemme käyttöliittymänäkökohta (käyttöliittymäsuunnittelu) on keskittynyt parantamaan Artprice-käyttäjien vuorovaikutusta tietokantojemme ja palveluidemme kanssa. Tätä lähestymistapaa on käytetty uuden verkkosivustomme kehittämisen kaikissa vaiheissa aina sen käyttöönottoon joulukuun 2022 puolivälissä.
Toisin kuin UX (käyttökokemus), käyttöliittymä keskittyy enemmän visuaaliseen näkökulmaan houkutellakseen käyttäjän silmää ja kannustaakseen Artprice-käyttäjiä pysymään eri tietokannoissa ja palveluissa. Käyttöliittymälähestymistapa on helpottanut navigointia kaikkien Artpricen päätöksenteon tukityökalujen avulla. Sen ensisijaisena tavoitteena on houkutella uusia potentiaalisia asiakkaita ja asiakkaita, harrastajia, keräilijöitä ja taidemarkkinoiden ammattilaisia. Näin ollen Artprice on muuttanut T&K-politiikkaansa tekemällä erittäin valikoivaa yhteistyötä alan parhaiden konsulttien kanssa uusien markkinaosuuksien hankkimiseksi.
Taiteilijasivut ovat tärkeimmät ja yleisimmät sisääntuloväylät kaikkiin Artpricen tietokantoihin ja palveluihin, koska taiteilijat ovat perusta, jolle taidemarkkinat ovat perustuneet sen perustamisesta lähtien. Tästä syystä verkkosivustomme uudistuksella on pyritty sijoittamaan taiteilijat uudelleen taidemarkkinoiden ytimeen, mikä on väistämätöntä Art NFT:iden tuotannossa, jotka ovat yksi Web 3.0:n perusteista.
Tämän Artpricen maailmanlaajuisen uudistuksen tarkoituksena on antaa asiakkailleen ja käyttäjilleen parempi kokemus heidän tarpeidensa mukaisesti useiden vuosien kyselyjen keräämisen ja analysoinnin jälkeen noudattaen tiukasti Euroopassa ja Yhdysvalloissa voimassa olevaa lainsäädäntöä.
Tämä uudistus sisältää tietysti taiteen NFT: iden saapumisen, joiden kasvu on eksponentiaalista ja muodostaa paradigman muutoksen taidemarkkinoiden taiteilijoille, jotka joutuvat jälleen kohtalonsa mestareiksi, kuten renessanssin aikana.
Kaikilla taidemarkkinoiden markkinatakaajilla ja erityisesti suurimmalla osalla sen huutokauppataloista ympäri maailmaa on nyt NFT-osasto luetteloitua ja verkkomyyntiä varten ympäri vuoden. Samoin kaikki museo-/taidegalleriateollisuuden tärkeimmät rakenteet alkavat julkaista omia NFT:itään.
Lisäksi Artpricen peruskorjaus Artmarket.com mahdollistaa vihdoin maailman suurimman alkuperäisten käsikirjoitusten ja painettujen myyntiluetteloiden kokoelman hyödyntämisen. Tämä vuodelta 1700 peräisin oleva ja Artpricen omistama kokoelma on perusta Artpricen taidemarkkinoiden digitaaliselle standardoinnille ja sen asemalle maailman johtavana taidemarkkinatietona viimeisten 25 vuoden aikana.
Siten Artpricen käyttäjät ja näkymät voivat nyt navigoida taiteilijasivuilta useiden vuosisatojen tietoon, jota Artmarketin historioitsijoiden ja toimittajien Artprice on järjestänyt viimeisten 25 vuoden aikana, jolloin he voivat uppoutua taidemarkkinoiden poikkeukselliseen ja salaperäiseen historiaan.
Nämä uudet sivut korostavat Artmarket.com n tietokantojen ja palveluiden rikkautta, joilla on suuri lisäarvo. Algoritmisen tekoälyn (tekoäly) käyttö mahdollistaa pääsyn erittäin merkityksellisiin ja henkilökohtaisiin suosituksiin, jotta voidaan parantaa asiakkaiden tietämystä taidemarkkinoista ja tuottaa kehittyneempiä tilauksia ja siten enemmän liiketoiminnan tuloja.
Itse asiassa tämä ominaisuus vie Artprice by Artmarket -asiakkaat ja -käyttäjät Web 3.0 -ulottuvuuteen ja – laajennuksena – Art NFT: n verkkotunnukseen, mikä antaa Artmarket.com huomattavan johtoaseman ydinliiketoiminnassaan.
Joulukuussa 2022 suunnitellun suuren käyttöönoton aikana Artprice kuunteli sekä historiallisia asiakkaitaan että uusia asiakkaitaan ja näkymiään.
Itse asiassa kryptovaluuttojen, Art NFT:iden ja Metaversen myötä on saapunut uusia keräilijöitä ja taiteen harrastajia, usein huomattavasti nuorempia kuin edeltäjänsä. Art NFT:ille on nyt yli 450 miljoonaa potentiaalista ostajaa. Tottunut keinotteluun ja riskinottoon, mutta taiteen harrastajilla ja keräilijöillä ei kuitenkaan ole mitään aikomusta luopua Web 3.0 -kryptouniversumistaan.
Nämä ovat Artmarket.com uusia asiakkaita, joiden palveluja he ovat usein pyytäneet. Heidän tärkein kysyntänsä viime vuosina on ollut, että julkaisemme taiteen hinnat ETH: ssa ja BTC: ssä kaikissa Artprice-tietokannoissa.
Tämä valtava maailmanlaajuinen yhteisö ei voinut ymmärtää, miksi Artpricen viitetietokannat noteerasivat hintoja vain maailman tärkeimmissä fiat-valuutoissa ilman kahta pääkryptovaluuttaa (ETH ja BTC), jotka painavat yli 82% 21 000 kryptovaluutasta (pois lukien Stablecoinit).
Artmarketin IT-, ekonometria- ja markkinointitiimien Artprice arvostaa 450 miljoonan potentiaalisen Art NFT:n ostajan edustamaa liiketoimintamahdollisuutta ja reagoi siksi nopeasti kysyntään.
Artmarket.com on siis jälleen kerran ottanut suuren askeleen eteenpäin, joka edellytti huomattavaa pohdintaa ja vaikuttavaa työmäärää. Tämän seurauksena syyskuusta 2022 lähtien Artprice noteeraa nyt 8 828 384 taidehuutokaupan tulosta Bitcoinissa (palaten 1. helmikuuta 2011, jolloin 1 Bitcoinin arvo oli 0,7 dollaria, 0,434031 puntaa ja 0,50707 euroa) ja 5 814 866 taidehuutokaupan tulokset Ethereumissa (palaten 7. elokuuta 2015, jolloin 1 Ethereumin arvo oli 3 dollaria, 1,93626 puntaa ja 2,735523 euroa).
Luonnollisesti tämän kunnianhimoisen projektin taustalla olevat kymmenet miljoonat laskelmat tehtiin käyttämällä vastaavien kryptovaluuttojen arvoa päivinä, jolloin myynti saatiin päätökseen. Arvot laskettiin Artmarket.com n omilla IT-järjestelmillä.
Vuodesta 1997 lähtien Artpricen ensisijaisena tavoitteena on ollut edistää taidemarkkinoiden läpinäkyvyyttä laajentamalla tietoa sisäpiiriläispiiristä väestöön sen kehityksen ja kasvun helpottamiseksi. Artmarketin uusi Artprice-esitys lisää tätä läpinäkyvyyttä pääsemällä todennettuihin, todennettavissa oleviin ja ennen kaikkea kontekstualisoituihin tietoihin.
Itse asiassa, kun navigoit uudella verkkosivustollamme, Artprice by Artmarketin asiakkaat ja jäsenet sukeltavat intuitiivisesti taidemarkkinoiden uutisten ytimeen ja ovat etuoikeutettuja toimijoita inhimillisessä ja koulutuksellisessa lähestymistavassa, joka usein puuttuu GAFA:iden maailmasta.
Vuosien varrella Artprice, maailman johtava taidemarkkinatieto, on ollut kumppani lukuisissa olennaisissa ja historiallisissa yhteistyöhankkeissa taiteilijoiden kanssa. Heidän panoksensa on näkynyt selvästi uuden käyttöliittymämme kehittämisessä käyttäjien kanssa.
Toinen tärkeä yhteistyö on tietenkin ollut huutokauppakamarien kanssa, joilla on nyt kasvava kiinnostus yhteistyöhön Artpricen kanssa. Tästä lähtien edistämme heidän tulevaa myyntiään huomaamattomalla ja tehokkaalla arvostuksella, mikä tuottaa Artpricelle uusia toistuvia tuloja sen omalla intranetillä, joka on ollut huutokauppakamarien viitetyöväline monien vuosien ajan.
Kahden vuoden T &K-toiminnan jälkeen – Covid-pandemian olosuhteiden laajentamana – Artmarket.com asiakkaat, kumppanit ja jäsenet voivat uppoutua uuteen kokemukseen taidemarkkinoiden ytimessä. Tämä on epäilemättä yksi Artmarketin Artpricen tulevaisuuden perusaskeleista, sillä sen asemointia on parannettu perusteellisesti viittaamalla kuviin hakukoneissa (SEO) ja kahdella tavoitteella lisätä liikennettä uusien markkinaosuuksien valloittamiseksi ja taiteen NFT:iden ensisijaisten kysymysten sertifioinnin markkinoiden monopolisoimiseksi.
Artmarket.com toimitusjohtajan ja Artpricen perustajan Thierry Ehrmannin mukaan:
”Artprice by Artmarket.com on kärsivällisesti ja järjestelmällisesti antanut itselleen kaikki keinot kehittyä vastauksena taidemarkkinoiden ammattilaisten tarpeisiin. Kaikki indikaattorit ovat myönteisiä tulevaisuuden kannalta, ja ennustamme tulojen kaksinkertaistuvan erityisesti avautumalla maksaville mainostajille, jotka on integroitu palveluihimme ja tietokantoihimme.
Olemme myös kehittäneet vuodesta 2017 lähtien prosesseja palvelimiemme käytön optimoimiseksi rajoittamalla tarvittavaa tehoa ja vähentämällä Artpricen datakeskusten energiankulutusta 40%. Tämä on saavutettu käyttämällä mikroverkkojen periaatetta, joka mahdollistaa tuotantoyksiköiden paremman hyödyntämisen (useita teknologioita koskeva päätös) ja pääasiassa uusiutuvien energialähteiden käytön.
Sitoutumalla mikroverkkoon Artprice by Artmarket Data Centers ovat osa vastuullista ja jaettua ympäristölogiikkaa (ilman riskiä Artpricen käsittelyvaatimuksille), johon kuuluu uusiutuvien energialähteiden kehityksen analysointi uusien soveltavien tieteiden ja jatkuvan tutkimuksen osalta ”formatiivisuuden” periaatteen mukaisesti (Luigi Pareysonin keksimä käsite).
Kun otetaan huomioon pääkonttorimme antelias maantiede (Domaine de la Source, rakennettu vuonna 1630), kehitämme kumppaneiden kanssa ”ilmastollista” järjestelmää, joka perustuu arteesisten kaivojen tekniikkaan, joka kerää vettä syvistä pohjamaakerroksista. Tätä järjestelmää suojataan Artpricen ja Server Groupin jättämillä patenteilla, ja sillä vastataan ekologisesti vastuullisella tavalla nykyiseen energiakriisiin, joka on paljon vakavampi kuin vuosien 1973 ja 1979 kaksi öljykriisiä ja joka on vasta alkamassa.
Globaalina johtajana Artprice pitää ekologista vastuuta filosofisena ja moraalisena velvollisuutena. Se on johdonmukainen markkina-asemamme, yrityskulttuurimme ja asiakkaidemme tunteiden kanssa.
Lisäksi mitä tulee taiteen NFT:iden vaihtoon sen markkinoilla ja nykyisessä energiatilanteessa, Artmarket.com on tyytyväinen siihen, että Ethereumia on pidetty parempana jo pitkään, ja tukee täysin Ranskan talousministerin Bruno Le Mairen huomautuksia, kuten aiemmassa lehdistötiedotteessa todettiin:
Artprice by Artmarket.com vahvistaa, että vuoden 2022 kahdella ensimmäisellä neljänneksellä Art NFT -ilmiöstä tuli pysyvä segmentti taidemarkkinoilla kaikilla mantereilla, ja liikevaihto ja volyymit kiihtyivät vuoden 2022 toisella puoliskolla johtuen erityisesti kryptovaluuttojen puhdistuksesta ja paljon suotuisammasta uudesta lainsäädännöstä Yhdysvalloissa sekä sääntelykehyksen käyttöönotosta Euroopassa, joka estää kryptojen väärinkäytön/petokset ja lisää luottamusta kuluttajista, sijoittajista ja toimijoista.
Blanche Sousi ja Art & Law Institute ovat tutkineet, keskustelleet näistä asetuksista ja tehneet ehdotuksia Ranskan ja Euroopan suurille hallintoelimille, ja Artprice by Artmarket on ollut vahvasti mukana pitkäaikaisena jäsenenä vuodesta 1997.
Artprice kehottaa sinua lukemaan Euroopan pankki- ja rahoitusalan tutkimuskeskuksen julkaisemat viimeisimmät juhlamuistiinpanot sekä Lyonin yliopiston emeritusprofessori Blanche Sousin, Euroopan pankki- ja rahaoikeuden Jean Monnet -professuurin ja henkilökohtaisen Jean Monnet -professuurin analyysin:
”MiCAR-asetus on juuri hyväksytty: ovatko NFT:t säänneltyjä? Ei, mutta…”: https://banque-notes.eu/le-reglement-europeen-micar-vient-detre-adopte-les-nfts-sont-ils-reglementes-non-mais/
Thierry Ehrmann, Artpricen perustaja ja Artmarket.com toimitusjohtaja, korostaa: ”Artprice by Artmarket.com on taidemarkkinoita koskevissa eri vuosikertomuksissaan ja säännellyissä tiedoissaan aina sanonut NFT:istä, että näitä uusia markkinoita on mahdotonta ymmärtää ilman täydellistä tietämystä niiden maiden raha- ja rahoituskoodeista ja immateriaalioikeuskoodeista, joissa markkinat toimivat. Samoin näiden markkinoiden luonteen ymmärtämiseksi (eksponentiaalisen kasvun kokeminen) tarvitaan myös todellinen ymmärrys Blockchainista, salausvaluutoista ja niiden kulttuurisesta alkuperästä Cypherpunksin keskuudessa (PGP-tyyppisen tietojen salauksen aika vuoden 1990 alussa). ”
Tekijänoikeus 1987-2022 thierry Ehrmann www.artprice.com – www.artmarket.com
l Älä epäröi ottaa yhteyttä ekonometrian osastoomme saadaksesi tilastoja ja henkilökohtaisia tutkimuksia koskevat vaatimuksesi: econometrics@artprice.com
l Kokeile palveluitamme (ilmainen demo): https://www.artprice.com/demo
l Tilaa palvelumme: https://www.artprice.com/subscription
Tietoja Artmarketista:
Artmarket.com on listattu Eurolist by Euronext Paris, SRD long only ja Euroclear: 7478 – Bloomberg: PRC – Reuters: ARTF.
Tutustu Artmarketiin ja sen Artprice-osastoon videolla: www.artprice.com/video
Artmarketin ja sen Artprice-osaston perusti vuonna 1997 sen toimitusjohtaja Thierry Ehrmann. Artmarketia ja sen Artprice-osastoa valvoo vuonna 1987 perustettu Groupe Serveur.
Katso sertifioitu elämäkerta Who’s who © :
Biographie_thierry_Ehrmann_2022_WhosWhoInFrance.pdf
Artmarket on maailmanlaajuinen toimija taidemarkkinoilla, jolla on muun muassa Artprice-osastonsa, joka on maailman johtava historiallisten ja nykyisten taidemarkkinatietojen keräämisessä, hallinnassa ja hyödyntämisessä tietopankeissa, jotka sisältävät yli 30 miljoonaa indeksiä ja huutokauppatuloksia, jotka kattavat yli 800 000 taiteilijaa.
Artprice by Artmarket, maailman johtava taidemarkkinoiden tietojärjestelmä, on asettanut itselleen tavoitteen maailmanlaajuisen standardoidun markkinapaikkansa kautta olla maailman johtava Fine Art NFT -alusta.
Artprice Images® mahdollistaa rajoittamattoman pääsyn maailman suurimpaan Art Market -kuvapankkiin: vähintään 180 miljoonaa digitaalista kuvaa valokuvista tai kaiverrettuja jäljennöksiä taideteoksista vuodesta 1700 nykypäivään, taidehistorioitsijoidemme kommentoimana.
Artmarket ja sen Artprice-osasto keräävät pysyvästi tietoja 6400 huutokauppakamarista ja tuottavat keskeisiä Art Market -tietoja tärkeimmille lehdistö- ja mediatoimistoille (7 200 julkaisua). Sen 5,4 miljoonalla (”jäsenet kirjautuvat sisään” + sosiaalinen media) käyttäjällä on pääsy muiden jäsenten lähettämiin mainoksiin, verkostoon, joka edustaa nykyään johtavaa maailmanlaajuista standardoitua markkinapaikkaa®, joka ostaa ja myy taideteoksia kiinteään tai tarjoushintaan (huutokaupat, joita säännellään Ranskan kauppalain L 321.3 §: n 2 ja 3 momentissa).
Artmarket ja sen Artprice-osasto ovat saaneet valtion tunnuksen ”Innovative Company” Public Investment Bankilta (BPI) (toisen kerran marraskuussa 2018 uuden 3 vuoden ajan), joka tukee yritystä sen hankkeessa vahvistaa asemaansa globaalina toimijana markkinataiteessa.
Artprice julkaisee vuoden 2022 ultramodernin taiteen markkinaraporttinsa:
https://www.artprice.com/artprice-reports/the-contemporary-art-market-report-2022
Artprice 2022 puolivuosikatsaus: taidemarkkinat palaavat vahvaan kasvuun lännessä:
https://www.artprice.com/artprice-reports/global-art-market-in-h1-2022-by-artprice-com
Artmarket by Artmarketin vuoden 2020 Global Art Market Report julkaistiin maaliskuussa 2022:
https://www.artprice.com/artprice-reports/the-art-market-in-2021
Artpricen 2020/21 nykytaiteen markkinaraportti mennessä Artmarket.com:
https://www.artprice.com/artprice-reports/the-contemporary-art-market-report-2021
Artmarketin ja sen Artprice-osaston julkaisema lehdistötiedotteiden hakemisto:
serveur.serveur.com/Press_Release/pressreleaseEN.htm
One thought on “Maailman taidekauppa ja NFT-taide”